Maserati GranTurismo pomimo długiego stażu, wciąż prezentuje się niezwykle okazale. Ponadczasowe linie nadwozia, mnóstwo smakowitych detali i wspaniały silnik V8 są receptą na długowieczność. Jednak nie ma na świecie niczego, czego poprawić nie można – taka dewiza przyświecała specjalistom Novitec Tridente przy projektowaniu pakietu modyfikacji dla wszystkich wersji Włoskiego coupe.
Zaczynając od wyglądu. Zewnętrzny pakiet aerodynamiczny jest dyskretny, jednakże perfekcyjnie podkreśla design Maserati. Przedni zderzak zdobi mały spoiler, natomiast maska zyskała dodatkowe wloty powietrza.
Przyglądając się profilowi, zauważymy natomiast nowe listwy boczne, nadające jeszcze więcej smukłości GranTurismo. Tył wieńczy nowy dyfuzor oraz lotka na klapie bagażnika – więcej zmian zdecydowanie nie potrzeba, całość wygląda niesamowicie!
Znakiem rozpoznawczym Novitec Group są a jakże, felgi. W przypadku Maserati do wyboru mamy dwa wzory – kilkuczęściowe NF3 oraz kute NF4. Koła dostępne są w rozmiarze 20-21 oraz 21-22 cale i wielu opcjach konfiguracji – ilość kombinacji kolor rotora/rantów jest wręcz nieograniczony! Dodatkowo Novitec oferuje specjalnie zaprojektowane opony Pirelli PZero, o najlepszych parametrach i najwyższej wytrzymałości.
Równie imponująco prezentuje się oferta sportowego zawieszenia. Novitec Tridente proponuje zarówno podstawowe sprężyny jak i wyczynowe zestawy. Zaczynając od sportowych sprężyn obniżających na stałe auto, przez zawieszenie gwintowane pozwalające ustawić odpowiadający prześwit auta po w pełni hydrauliczny układ z regulacją wysokości.
Najbardziej usatysfakcjonowani będą jednak osoby poszukujące w swoich autach rezerw mocy. Tutaj Novitec Tridente nie stawiał na kompromisy. Przygotowano zarówno podstawowe optymalizacje seryjnej elektroniki – które poprawiają krzywe zapłonu oraz podnoszą limitery obrotów, pakiety mocy – składające się z re-kalibracji ECU oraz sportowych układów wydechowych oraz wyczynowe kompresory – w zestawie z nowymi dolotami, intercoolerem, wtryskiwaczami oraz wzmocnionymi paskami rozrządu.
Choć dźwięk silnika V8 Maserati uważany jest za jeden z donośniejszych Novitec udowadnia, że idzie go poprawić! Służą temu nowe rury przelotowe, tłumiki tylne oraz końcówki wydechu – z najwyższej jakości stali nierdzewnej, zapewniające niezwykle gardłowe i basowe!
Jeśli chcesz skonfigurować swoje własne GranTurismo nie czekaj – oferta dostępna jest w naszym sklepie!