Wszyscy goście stoiska Carlsson podczas targów w Genewie na pewno zapamiętają tę wizytę na długo.
Nasz Partner z Merzig przygotował dwie piekielnie mocne perełki: Carlsson CK63 RSR (700-konna wersja CLS63) oraz Carlsson CML Royale Revox (na bazie ML63 W166).

Carlsson_CML_Royale_front

Carlsson CML Royale Revox (PREMIERA)

Wielka premiera Carlssona podczas salonu samochodowego w Genewie: kompletnie zmodyfikowany ML W166, który teraz nosi dumną nazwę: Carlsson CML Royale Revox.

Pakiet aerodynamiczny podkreśla dostojny charakter samochodu, dodając do niego agresywną nutkę. Poszerzone nadkola, listwy boczne i przedni spojler wydobywają sportową stronę SUVa. Charakterystycznym elementem jest chromowana atrapa grilla z dużym, okrągłym herbem Carlssona.

Carlsson_CML_Royale_interior1

Lider w sektorze świateł LED do Mercedesów również w nowym MLu postawił na kompletne, dystyngowane oświetlenie: LED, pozycyjne i przeciwmgłowe, system może być używany zarówno w dzień jak i w nocy.

Carlsson_CML_Royale_rear

O tym, że każdy wydech Carlssona to istna orkiestra, dobitnie przekonuje nas CML Royale: kompletny sportowy wydech w połączeniu z 4 owalnymi końcówkami wydechu brzmi i wygląda świetnie. Uzupełnieniem zestawu jest tylny zderzak i dyfuzor.

Wszystkie części aerodynamiczne wykonane są z najwyższej jakości PU-RIM, przygotowane do malowania i montażu.

Carlsson_CML_Royale_side1

Pakiety mocy dla MLa W166 zaczynają się od silnika 350 BlueTec, z którego moduł C-Tronic wydobywa 310 KM i 700 Nm. W modelu CML Royale bazującym na ML63 Carlsson zwiększył moc do 625 KM i moment obrotowy do 840 Nm, dzięki czemu SUV osiąga 100 km/h w 4,4 sek. Prędkość maksymalna została ograniczona do 300 km/h.

Nowością są równiez 22” felgi 1/5 Revo 2, eleganckie i wytrzymałe zarazem, potrafiące przenosić ogromne obciążenia zachowując niską masę własną, co pozytywnie przekłada się na redukcję masy nieresorowanej.