
Czy Land Rover Defender z 5-litrowym silnikiem V8 pod maską może brzmieć jeszcze lepiej? Oczywiście! By wydobyć maksimum dźwięku zamontowaliśmy układ wydechowy Milltek GPF-Back Racing z poczwórnymi końcówkami wydechu.
Czytaj więcejCzy Land Rover Defender z 5-litrowym silnikiem V8 pod maską może brzmieć jeszcze lepiej? Oczywiście! By wydobyć maksimum dźwięku zamontowaliśmy układ wydechowy Milltek GPF-Back Racing z poczwórnymi końcówkami wydechu.
Czytaj więcejBMW M8 Competition Gran Coupe przyjechało do nas prosto z salonu na montaż tytanowego układu wydechowego Akrapovic. System w wersji Slip-on wyposażony w carbonowe końcówki wydechu zapewnił poprawę dźwięku, wzrost osiągów oraz zmniejszenie masy!
Czytaj więcejBMW M440i GranCoupe przyjechało do nas w celu montażu sportowego układu wydechowego. Wybór padł na bestsellerowy system Remus Racing Axle-Back, który wydobywa maksimum dźwięku bez obaw o fabryczną gwarancję - pozostawiając fabryczną elektronikę bez żadnych modyfikacji.
Czytaj więcejChoć to już siódme Ferrari 812 Superfast jakie opuszcza nasze bramy, zdecydowanie jedno z najbardziej wyjątkowych. Wszystko za sprawą lakieru Tailor Made Blue Elettrico. Naszym zadaniem było zabezpieczenie w całości indywidualnego lakieru bezbarwną folią ochronną XPEL, okraszając to montażem carbonów Novitec - by Ferrari stało się jeszcze lepsze.
Czytaj więcejAktywny układ wydechowy Maxhaust został tym razem zamontowany w sportowym BMW M240i. Najpopularniejsza specyfikacja składająca się z 1 głośnika niskotonowego, 1 głośnika wysokotonowego oraz najnowocześniejszej jednostki sterującej Maxhaust Bridge sprawiła, że brzmienie zyskało dużo głębi i charakteru, który współgra z wyglądem tego unikatowego BMW!
Czytaj więcejNowe BMW X5 M60i przeszło w naszym serwisie szereg zabiegów wpływających na jego wygląd, osiągi oraz ochronę. Zamontowaliśmy kompletny pakiet aerodynamiczny, gwintowane zawieszenie KW, felgi VOSSEN, całe auto zabezpieczyliśmy bezbarwną folią ochronną XPEL a na koniec wykonaliśmy indywidualny projekt carbonowych pasów.
Czytaj więcejKolejny egzemplarz BMW M4-ki wyposażyliśmy w bestsellerowy wydech Remus, tym razem w jego najgłośniejszej specyfikacji racing downpipe-back. System uzupełniliśmy o komplet emulatorów Leib, dzięki czemu całość bezproblemowo współgra z elektroniką BMW!
Czytaj więcej400 konny super kompakt - Audi RS3 8Y - przyjechał do nas w celu maksymalnego wydobycia dźwięku i mocy bez utraty gwarancji. Zamontowaliśmy więc układ wydechowy Milltek GPF-Back oraz carbonowy układ dolotowy Eventuri - teraz RS3 brzmi tak jak powinno!
Czytaj więcejPrezentowany Ford Focus ST prosto z salonu przyjechał do naszej siedziby w celu poprawy wyglądu oraz kompleksowego zabezpieczenia najlepszymi powłokami ceramicznymi Gtechniq. Teraz gotowy jest na trudy codziennej eksploatacji.
Czytaj więcejKolejne nowe Ferrari prosto z salonu w naszych rękach! Tym razem zajęliśmy się pierwszym hybrydowym V6 z Maranello. Ferrari 296 GTB uwolniło swoje brzmienie dzięki montażowi układu wydechowego Novitec, a o bezstresowe czerpanie przyjemności z jazdy dba bezbarwna folia ochronna XPEL, którą zaaplikowaliśmy na całe nadwozie oraz szybę czołową.
Czytaj więcejKolejny Mercedes-AMG GT63S po zabezpieczeniu u nas bezbarwną folią ochronną XPEL. wrócił na montaż układu wydechowego Capristo. Dzięki temu auto nie tylko obłędnie wygląda a jego lakier jest najlepiej chroniony ale w końcu równie dobrze brzmi!
Czytaj więcej