
Z największą przyjemnością i dumą prezentujemy najbardziej ekskluzywny projekt tuningowy wykonany w Polsce - limitowany do 18 sztuk, rozpoznawalny na całym świecie - program modyfikacji Novitec N-Largo na bazie Ferrari 812 Superfast.
Czytaj więcejZ największą przyjemnością i dumą prezentujemy najbardziej ekskluzywny projekt tuningowy wykonany w Polsce - limitowany do 18 sztuk, rozpoznawalny na całym świecie - program modyfikacji Novitec N-Largo na bazie Ferrari 812 Superfast.
Czytaj więcejNa montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust trafiło do nas niepozorne Audi A4. Szare kombi zyskało jednak rasowe brzmienie, oparte na topowym, aktywnym systemie z najnowocześniejszym modułem dźwięku Stage 4.
Czytaj więcejKolejne, amerykańskie V8 opuściło nasze bramy wyposażone w klapowy układ wydechowy Remus. Sterowany za pomocą telefonu wydech to bowiem bestsellerowe rozwiązanie dla Forda Mustanga GT - udowadniające, że agresywne brzmienie nie musi oznaczać rezygnacji z komfortu.
Czytaj więcejPrzedstawiamy kolejne Porsche 911 które potrzebowało agresywniejszego brzmienia. Tym razem w nasze ręce trafił egzemplarz 911 Turbo S 991, w którym zamontowaliśmy kompletny układ wydechowy firmy Capristo.
Czytaj więcejW prezentowanym Porsche 911 991.2 Turbo Cabriolet brakowało sportowego pazura. Aby wyostrzyć charakter 911, sięgnęliśmy po produkty renomowanej firmy TechArt - dzięki czemu auto stało się szybsze i zdecydowanie głośniejsze!
Czytaj więcejBMW X6 M50d potrzebowało więcej pierwiastka M. Aby zapewnić w M50d sportowe doznania, wyposażyliśmy prezentowany egzemplarz w aktywny układ wydechowy Maxhaust oraz zmodyfikowaliśmy zawieszenie przy pomocy produktów Hamann oraz H&R.
Czytaj więcejPorsche Panamera 4S cierpiało z powodu braku sportowego brzmienia, adekwatnego dla aut tej marki. Aby uzyskać agresywny dźwięk przy jednoczesnym zachowaniu komfortu jazdy zastosowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust!
Czytaj więcejNiektóre samochody nie potrzebują wielu zmian. Prezentowany Mercedes-AMG S63 Coupe w topowej konfiguracji wyglądał zjawiskowo już w chwili odbioru. Naszym zadaniem było postawienie przysłowiowej kropki nad i, w postaci odpowiednich, równie wyjątkowych felg.
Czytaj więcejTym razem montaż klapowego układu wydechowego Remus wykonaliśmy w BMW M550i G30. Piątka z silnikiem V8 pod maską zapewnia bowiem nadzwyczajne osiągi, natomiast jej brzmienie pozostawia wiele do życzenia. Poprawa w tym przypadku jest spektakularna!
Czytaj więcejMaserati Ghibli SQ4 potrzebowało - podkreślającego nietuzinkową konfigurację tego egzemplarza - ekskluzywnego wykończenia. Dobraliśmy więc dedykowane dodatki G&S Exclusive wykonane z włókna węglowego.
Czytaj więcejRange Rover Velar potrzebował sportowego brzmienia. Sportowy SUV z 300 konnym, 2-litrowym silnikiem benzynowym wyposażony został więc w aktywny układ wydechowy Maxhaust - bezkonkurencyjne rozwiązanie dla jednostek o mniejszych pojemnościach.
Czytaj więcej