
Prezentowany Ave przeszedł kompleksowy serwis oraz wymianę zacisków hamulcowych, a dodatkowo nasz dział detailingu CarsCare zajął się odświeżeniem oraz zabezpieczeniem całego auta.
Czytaj więcejPrezentowany Ave przeszedł kompleksowy serwis oraz wymianę zacisków hamulcowych, a dodatkowo nasz dział detailingu CarsCare zajął się odświeżeniem oraz zabezpieczeniem całego auta.
Czytaj więcejNowe Audi A7 w benzynowej wersji 45 TFSI zgłosiło się do nas w celu poprawy brzmienia. Oczywiście, jak w większości nowoczesnych silników, sięgnęliśmy po aktywny układ wydechowy Maxhaust który rasowe brzmienie łączy z komfortem użytkowania i małą inwazyjnością w samochód!
Czytaj więcejRodzinny SUV również zasługuje na rasowy dźwięk wydechu. Volvo XC90 wyposażyliśmy więc w aktywny układ wydechowy Maxhaust - jedyne skuteczne rozwiązanie dla aut z silnikami diesla pod maską zapewniające najbardziej realistyczne brzmienie!
Czytaj więcejVerva Street Racing już za nami! Tegoroczna edycja odbyła się w słonecznej Gdyni, gdzie wśród ryku m.in. bolidu F1 zaprezentowaliśmy topowe projekty tuningowe takie jak Novitec 812 N-LARGO czy Brabus 700 Widestar!
Czytaj więcejW przerwie prac nad supersamochodami zajęliśmy się niepozorną Skodą Superb. Samochód w topowej wersji Laurin & Klement z ponad 200 konnym silnikiem pod maską zapewniał osiągi oraz komfort jazdy, jednak brakowało mu brzmienia. Z pomocą przyszedł oczywiście aktywny wydech Maxhaust.
Czytaj więcejKolejne BMW Serii 5 z wysokoprężnym silnikiem pod maską zyskało rasowe brzmienie! Biała "piątka" nie uznawała kompromisów, stąd została przez nas wyposażona w topową konfigurację aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Czytaj więcejPrezentowany Mercedes-Benz S Coupe trafił do nas prawie nowy, niemal prosto z salonu. Naszym zadaniem było nadanie luksusowemu coupe więcej charakteru, czyniąc jego wygląd i brzmienie bardziej sportowym.
Czytaj więcejMocy nigdy za wiele! Tym razem na niedobór osiągów narzekał Mercedes-Benz GLC Coupe 220d. Podnieśliśmy więc parametry silnika przy pomocy modułu mocy Brabus, zapewniającego gwarancję na układ napędowy.
Czytaj więcejGelenda potrzebowała równie potężnego brzmienia jak jej prezencja. Mercedes Klasy G wyposażony został więc w aktywny układ wydechowy Maxhaust oraz końcówki wydechu AMG - aby dźwięk szedł w parze z wyglądem.
Czytaj więcejCzerwony Seat Leon FR zachwycał swoim temperamentem, niestety rozczarowywał całkowitym brakiem brzmienia. Receptą okazał się sportowy tłumik Remus, który nadał FR'owi sportowego pazura.
Czytaj więcejZabezpieczenie lakieru, dokładna pielęgnacja oraz tuning wizualny - nowy Porsche Cayenne Turbo opuścił nasze bramy kompleksowo obsłużony.
Czytaj więcej